سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با مصرف این میوه ها لاغر شوید !

دیابت به علت ناتوانی بدن در تولید یا مصرف انسولین بوجود می ‏آید. انسولین هورمونی است که توسط لوزالمعده تولید می شود و نقش آن استفاده از قند به عنوان عظیم ترین منبع انرژی بدن است.

با مصرف این میوه ها لاغر شوید !

میوه های لاغر کننده

دیابت به علت ناتوانی بدن در تولید یا مصرف انسولین بوجود می ‏آید. انسولین هورمونی است که توسط لوزالمعده تولید می شود و نقش آن استفاده از قند به عنوان عظیم ترین منبع انرژی بدن است.


مطالعات محققان نشان می دهد که ادغام ترکیبات موجود در انگور قرمز و پرتقال، قادر به بهبود سلامت افراد مبتلا به دیابت و کاهش چاقی در بیماران قلبی است.

این مطالعه که توسط محققان دانشگاه وارویک انگلیس صورت گرفت، نشان می دهد ترکیبی به نام tRES موجود در انگور قرمز و ترکیبی به نام HESP که در پرتقال یافت می شود، قادر به تنظیم قند خون و بهبود عملکرد سیستم عروقی در بیماران قلبی است. این دو ترکیب در کنار یکدیگر اثرات درمانی دارند و به تنهایی موثر نیستند.

ترکیب tRES و HESP سبب می شود پروتئینی به نام Glo1 در بدن افزایش یابد. این پروتئین قادر به خنثی کردن اثرات یک ترکیب مخرب مشتق شده از شکر به نام MG است. ترکیب MG با رژیم غذایی پرچرب، سبب افزایش مقاومت نسبت به انسولین و دیابت نوع 2 می شود.

دیابت به علت ناتوانی بدن در تولید یا مصرف انسولین بوجود می ‏آید. انسولین هورمونی است که توسط لوزالمعده تولید می شود و نقش آن استفاده از قند به عنوان عظیم ترین منبع انرژی بدن است.

یکی دیگر از اثرات مخرب MG، آسیب به رگ های خونی و به دنبال آن بیماری های قلبی ناشی از کلسترول بالاست.

گرچه میوه های دیگر نیز حاوی این ترکیبات هستند، ولی معمولا دوز مناسب در اختیار بدن قرار نمی گیرد، به همین دلیل محققان در تلاش هستند تا میزان مورد نیاز از این دو ترکیب را به شکل کپسول دارویی تهیه کنند و در اختیار بیماران قرار دهند.

مدیر این پروژه معتقد است که این مطالعه گامی موثر در بهبود سلامت بیماران مبتلا به دیابت و بیماران قلبی محسوب می شود.


پایین آوردن کلسترول خون با افزودن این 10 ماده به غذاها +عکس

مواد غذایی که کلسترول خون را کاهش می دهند

پایین آوردن کلسترول خون با افزودن این 10 ماده به غذاها

مواد غذایی مفید برای کاهش کلسترول

نیک صالحی: مطالعات نشان می دهد که از هر ده بزرگسال ، هفت نفر در سنین بالای 45 سال به کلسترول بالا مبتلا هستند. کلسترول بالا می تواند منجر به خطر بیماری های قلبی و سکته شود و اگر بتوان تنها 10 درصد کلسترول خون را کاهش داد ، از بسیاری از بیماری های قلبی و مرگ زودرس جلوگیری می شود.


برخی از مواد غذایی خاص وجود دارد که می تواند در کنترل کلسترول خون و جلوگیری از بالارفتن آن تاثیر به سزایی داشته باشند. در کنار ورزش منظم، رژیم غذایی سالم و کم چرب داشته و به گزارش نیک صالحی از غذاهایی که حاوی چربی های اشباع شده هستند نظیر محصولات لبنی و گوشتی پرچرب و... اجتناب کنید.


سعی کنید مواد غذایی ضد کلسترول زیر را به غذاهای خود اضافه کنید:


1. سیر

پایین آوردن کلسترول خون با افزودن این 10 ماده به غذاها

مواد غذایی مفید برای کاهش کلسترول خون


 هزاران سال است که سیر تقریبا درفرهنگ های مختلف دنیا شناخته شده و ارزش غذایی آن غیرقابل بحث است.این ماده غذایی کلسترول را پایین آورده ، در برابر عفونت ها بدن را مقاوم کرده و فشار خون را پایین می آورد. همچنین از لخته شدن خون جلوگیری می کند.
تحقیقات جدید نشان می دهد سیر از چسبیدن ذرات کلسترول به دیواره سرخرگ جلوگیری می کند که در نتیجه از بسته شدن رگ ها جلوگیری می کند.


2. سویا

 پایین آوردن کلسترول خون با افزودن این 10 ماده به غذاها

کاهش کلسترول خون با مواد غذایی مناسب


 سویا یکی دیگر از مواد غذایی برای کاهش کلسترول خون است. حتی اگر دچار کلسترول بالا نباشید ، این ماده غذایی حاوی اسیدهای چرب کمتر اشباع شده است و می تواند کلسترول را نرمال نگاه دارد. علاوه بر این سویا حاوی مواد معدنی، فیبر و ویتامین است.


3. اسفناج

پایین آوردن کلسترول خون با افزودن این 10 ماده به غذاها

چطور کلسترول را پایین بیاوریم


اسفناج یکی از مواد غذایی مفید برای قلب و حاوی لوتئین یعنی ماده ضد پیری ماهیچه هاست. تنها نیم فنجان از این ماده غذایی را به غذاهای خود اضافه کنید تا خطر بیماری های قلبی را به حداقل برسانید.


4. حبوبات

پایین آوردن کلسترول خون با افزودن این 10 ماده به غذاها

روش های غذایی برای کاهش کلسترول خون


حبوبات برای داشتن مقادیر بالای فیبر و به خصوص قدرت خاص برای کاهش کلسترول خون مشهور هستند. به گزارش نیک صالحی یک فنجان از هر نوع حبوباتی می تواند در عرض شش هفته ، بیش از 10 درصد کلسترول را پایین آورد.


5. گردو، بادام هندی و بادام

پایین آوردن کلسترول خون با افزودن این 10 ماده به غذاها

موثرترین مواد غذایی برای پایین آوردن سطح کلسترول خون


چربی یک رژیم غذایی سالم، باید حاوی اسیدهای چرب تکثیر نشده باشد که برای سلامت قلب مفید است. این نوع چربی در آجیل یافت می شود و از قضا حاوی مس، منیزیم، ویتامین ایی و فیتوکمیکال نیز هستند.
افرادی که به طور مرتب این نوع دانه های روغنی را مصرف می کنند کمتر دچار بیماری های قلبی و یا کلسترول بالا می شوند.


6. ماهی سالمون

پایین آوردن کلسترول خون با افزودن این 10 ماده به غذاها


سالمون حاوی چربی های مفید برای قلب است و از کلسترول بالا جلوگیری می کند. سالمون و دیگر ماهی های آب های سرد حاوی اسیدهای چرب امگا 3 هستند که کلسترول خوب خون (HDL) را افزایش داده و کلسترول بد () و همچنین تری گلیسیرید را کاهش می دهد. EPA و DHA اسیدهای چرب امگا3 هستند که برای سلامت قلب و کاهش کلسترول و چربی های اشباع شده مفید هستند.


7. آواکادو

پایین آوردن کلسترول خون با افزودن این 10 ماده به غذاها


آواکادو سرشار از اسیدهای چرب غیرتکثیر شده است که به پایین آوردن کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب کمک می کند. این ماده غذایی حاوی بتا-سیتوسترول است که می تواند میزان کلسترول جذب شده از غذا را کاهش دهد و همین موضوع یک دلیل بزرگ برای بالا بردن ارزش ضد کلسترولی آواکادوست.


8. کاکائو

 پایین آوردن کلسترول خون با افزودن این 10 ماده به غذاها


اگر می خواهید قلب تان سالم بماند باید از کاکائوهای تلخ استفاده کنید. در مقایسه با کاکائوهای شیری ، کاکائوهای تلخ سه برابر بیشتر آنتی اکسیدان دارند که از چسبیده شدن پلاکت های خون جلوگیری کرده و در نتیجه رگ ها بسته نمی شود.


9. جو و جو دوسر

 پایین آوردن کلسترول خون با افزودن این 10 ماده به غذاها


ترکیب جو و جو دوسر منبع غنی فیبرهای حل شدنی هستند که بتا گلوکن نامیده می شود، این ماده ژلی درست می کند که به بستن کلسترول و جلوگیری از جذب شدن آن در روده ها کمک می کند.


10. میوه ها و سبزیجات

پایین آوردن کلسترول خون با افزودن این 10 ماده به غذاها


بیشتر میوه ها و سبزیجات اسیده های چرب اشباع شده کمی دارند در نتیجه سطح کلسترول بدن را نرمال نگاه می دارند. سیب زمینی شیرین، بامیه، توت فرنگی، بروکلی، سیب، آلو، شلغم، مانگو و دیگر میوه ها و سبزیجات را در برنامه غذایی روزانه خود جای دهید.


در رژیم غذایی خود تغییر ایجاد کنید تا شاهد تغییر چشمگیر در سلامتی خود از جمله کاهش سطح کلسترول باشید. پایین آوردن سطح کلسترول یعنی شانس کاهش دادن خطر بیماری های قلبی و سکته. علاوه بررژیم غذایی، سیگار را ترک کنید تا فشار های غیرلازم را از قلب بردارید و تا مدت ها جوان و فعال بمانید.

 


آیا غذای مایکروفری بد است؟

هرچه می خواهد باشد، باقی مانده غذاها، غذای منجمد شده، پاپ کورن و یا سیب زمینی، مایکروفرها روشی سریع برای گرم کردن غذا هستند. قابلیت گرم کردن غذا تنها در چند دقیقه بسیاری از مردم را متقاعد کرده که از این وسیله استفاده کنند

آیا غذای مایکروفری بد است؟

مضرات غذای مایکروفر

هرچه می خواهد باشد، باقی مانده غذاها، غذای منجمد شده، پاپ کورن و یا سیب زمینی، مایکروفرها روشی سریع برای گرم کردن غذا هستند. قابلیت گرم کردن غذا تنها در چند دقیقه بسیاری از مردم را متقاعد کرده که از این وسیله استفاده کنند. با وجود اینکه مرکز بهداشت هاروارد و مرکز بهداشت جهانی اعلام کرده اند که گرم کردن غذا با مایکروفر ضرری ندارد، اما همچنان برخی افراد از استفاده آن می ترسند.

در واقع، در مقایسه با دیگر روش های پخت، مایکروفر می تواند ارزش غذایی برخی غذاها را افزایش دهد، چون زمان پختش کم است. اگر مایکروفر مهر و موم درستی نداشته باشد این می تواند روی سطح امنیتش تاثیر بگذارد.همچنین مایکروفر کردن غذاهایی که درون ظرف پلاستیکی قرار دارند اصلا توصیه نمی شود.

دیگر موردی که برای مایکروفر کردن روزانه غذاها باید مورد توجه قرار بگیرد این است که چه غذایی را گرم می کنید؟ آیا بیشتر غذاهای مخصوص مایکرفر را استفاده می کنید یا غذاهای غیر فرآوری شده؟غذاهایی مانند پیتزاهای فریز شده، و دیگر غذاهای نیمه پخته و بسته بندی شده، مخصوص مایکروفر هستند و بهتر است که هر روز استفاده نشوند.

مایکروفر چگونه غذاها را می پزد؟

مایکروفر غذاها را با موج های انرژی که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند می پزد. این موج ها با موج های رادیویی یکسان هستند. انرژی مایکروفر در درجه اول ملکول های آب و ملکول هایی که در آرایش شبیه به آب هستند را تحت تاثیر قرار می دهد. موج مایکروفر ملکول های آب را به لرزش ر می آورد، بنابراین گرما ایجاد می شود.

آیا استفاده روزانه از مایکروفر ایمن است؟

بر اساس اظهارات سازمان بهداشت جهانی، اگر ملاحظات امنیتی را رعایت کنید و همانطور که باید از مایکروفر استفاده نمایید خطری وجود نخواهد داشت.

یکی از نگرانی هایی که درباره مایکروفر وجود دارد این است که موج هایش را به اطراف متساعد نکند. موج های مایکروفر فقط زمانی آزاد می شوند که فعال شود، مانند زمانی که یک چراغ را روشن می کنید. اگر مایکروفر آسیب دیده باشد و یا درست مهر و موم نشده باشد، ممکن است خطر بیرون رفتن موج ها از مایکروفر وجود داشته باشد.باید قبل از استفاده چک کنید که مایکروفر حتما ایمن باشد و جایی از آن آسیب دیدگی نداشته باشد.آسیب موج های مایکروفر بیشتر حرارتی است و اگر طولانی مدت در برابر آن قرار بگیرید بافت های حساس مانند اطراف چشم و بیضه ها ممکن است آسیب ببینند.البته این تنها موقعی اتفاق می افتد که حرارت بالا باشد و مدت زمان زیادی در معرضش باشید، مایکروفرها به این اندازه انرژی ندارند.غذاهای مایکروفری رادیو اکتیو ندارند و وقتی از مایکروفر بیرون آورده می شوند از خود انرژی متساعد نمی کنند. درست مانند لامپ که با خاموش شدنش دیگر نوری نمی دهد مایکروفر نیز وقتی خاموش می شود دیگر موجی از خود منتشر نمی کند.

چه غذاهای مایکروفری هر روز استفاده می کنید؟

اگر هر روز از مایکروفر استفاده می کنید، باید نگاه دقیق تری به انتخاب غذایی خود داشته باشید. آیا سبزیجات را گرم می کنید تا سریع بپزند؟ و یا مقدار زیادی غذای فرآوری شده منجمد می خورید؟به طور کلی غذاهای منجمد، پیتزا ها و دیگر میان وعده های اینچنینی کالری، کربوهیدرات تصفیه شده، چربی، سدیم، مواد نگهدارنده، بسیار بالایی دارند و سودشان برای بدن ناچیز است.اگر از مایکروفر برای گرم کردن این نوع غذاها استفاده می کنید، بهتر است به فکر جایگزین های تازه تری باشید.


محدود کردن کاهش مواد مغذی

سازمان بهداشت جهانی می گوید استفاده از مایکروفر در مقایسه با دیگر روش های پخت می تواند مواد مغذی غذاها را حفظ کند. برخی مواد مغذی مانند ویتامین های گروه B، و ویتامین C، به حرارت و پخت و پز مایعات حساس هستند.استفاده از روش مایکروفری به جای دیگر روش های پخت و پز می تواند زمان پخت و پز را کاهش دهد و جلوی از بین رفتن مواد مغذی غذاها را بگیرد.

دشواری در کنترل کیفیت

مایکروفر کردن قطعات بزرگ غذا شاید زیاد مناسب نباشد، چون ممکن است حرارت به تمام غذا نفوذ نکند و به صورت نا متناسب پخته شود. همچنین، تفاوت بین غذاهای پخته شده با مایکروفر در مقایسه با دیگر روش های پخت می تواند بسیار متفاوت باشد.اگر در حال پخت به دنبال کیفیتی خاص هستید، استفاده از دیگر روش های پخت اختیار بیشتری را به شما می دهد.به دلیل پخته شدن نابرابر غذا، مایکروفر کردن قطعات بزرگ گوشت، معمولا توصیه نمی شود. برخی بخش های گوشت ممکن است نپخته بماند و احتمال بیماری غذایی افزایش پیدا کند.

خطرات بالقوه غذاهای مایکروفری

اگر از مایکروفری کهنه یا مدلی که به خوبی بسته نمی شود استفاده می کنید. می تواند روی امنیت مایکروفر تاثیر بگذارد. همیشه توصیه می شود از مایکروفری استفاده کنید که دارای استاندارد های جهانی باشد. و اگر مایکروفری قدیمی باشد و یا به درستی کار نکند، تعمیرش کنید و یا یکی جدید بخرید.مایکروفر کردن غذاها در پلاستیک اصلا توصیه نمی شود. پلاستیک حاوی مواد تشکیل دهنده ای چون BPA، است که در صورت پخته شدن در دمای بالا می تواند به غذا بچسبد.

دیگر روش های پخت

اگر مطمئن نیستید که مایکروفرتان درست کار می کند یا خیر و یا هنوز مردد هستید که اصلا استفاده بکنید یا خیر، می توانید همیشه از روش های پخت دیگر استفاده کنید.به خاطر داشته باشید محدود کردن زمان پخت می تواند ارزش مواد مغذی غذا را افزایش دهد. همچنین مواردی مانند سبزیجات را به جای اینکه آب پز کنید بهتر است بخار پز کنید، تا ارزش غذایی شان حفظ شود.


نکات بسیار مهم درباره بیمه سفر که بهتر است بدانید!

در اینجا هشت حقیقت کلیدی بیمه سفر را که همه باید بدانند را برای شما آورده ایم.

نکات بسیار مهم درباره بیمه سفر که بهتر است بدانید!

آیا شما از خرید بیمه سفر پشیمان نشده اید؟ بیمه سفر گاهی پرهزینه، دلگیر و اغلب گیج کننده است و ممکن است مانند برنامه ریزی فنی سفر بیش از همه قابل چشم پوشی باشد. اما قانون مورفی ، قانون مورفی است، و یک سیاست خوب می تواند برخی از آرامشهای بی ارزش فکری توجهی نکند. چند نکته وجود دارد که شما باید قبل از خرید بیمه آن را بدانید،  از جمله اینکه انتخاب سیاست بهترین کار برای سفرتان است،و چگونگی خرید کردن طبق بهترین برنامه که سیاستهایی کاملا بی فایده هستند. در اینجا هشت حقیقت کلیدی بیمه سفر را که همه باید بدانند را برای شما آورده ایم.
 
ممکن است به ان نیاز پیدا کنید

نکات بسیار مهم درباره بیمه سفر که بهتر است بدانید!


آیا ارزشش را دارد؟ این سوالی کلیدی است که هرمسافر با توجه به بیمه سفر  با آن مواجه می شود. در اینجا قوانین ما انگشت شمار هستند. اگر شما در حال گرفتن یک سفر طولانی، گران و یا بلند پروازانه به مقصد پرت و دور افتاده ای هستید، بیمه سفر انتخابی هوشمندانه است. اگر یک سانحه طبیعی یا یک بیماری ناگهانی برنامه سفرتان را خراب کرد، مقدار زیادی پول را از دست می دهید؟ ایا این تنها سفر زندگیتان است؟  آیا باید از این صرفه جویی بخاطر بقیه عمر ، صرفنظر کرد؟ آیا به جایی با امکانات بهداشتی و درمانی ضعیف سفر می کنید؟ آیا امکانات رفاهی و بلیط هواپیما پر هزینه و غیر قابل بازگشت است؟ اگر پاسخ شما به این چند سوال بله است، از شما می خواهم این برنامه را جدی در نظر بگیرید.


این سیاستها بسته به سن مسافر و جزئیات سفر، به طور کلی پنج تا 15 درصد از هزینه کل سفر است. اگر سیاستی خوب و متناسب با بودجه شما است، برای محافظت از سلامتی خود و کیف پول خود در برابر فاجعه ای قابل تصور، حتما ان را بکار ببندید.


 
بیمه صاحب خانه پوشش کافی را ارائه میدهد

نکات بسیار مهم درباره بیمه سفر که بهتر است بدانید!

اگر نگران چیزهای با ارزش خود هستید، بیمه سفر  بهترین شرط برای شما نمی باشد. البته بسیاری از سیاستهای مسافرتی همراه بیمه شامل اقلام به سرقت رفته و یا از دست داده هم می شوند. در حال حاضر اموال اکثر مردم تحت پوشش بیمه صاحب خانه می باشد.همه بیمه های صاحب خانه با پوشش مالکیت خصوصی هستند، برای مثال این بیمه از دست رفتن و یا سرقت اموال را بدون توجه به جایی که سفر می کنید، تحت پوشش قرار می دهد. اگر سیاستی شبیه به این دارید، این سیاست نیز به همراه بیمه مسافرتی، به عنوان برنامه جامعی شناخته شده است که چمدان و وسایل شخصی غیرضروری شما را نیز تحت پوش قرار می دهد. مدافعین مصرف کنندگان توصیه می کنند که :« این بیمه اگر فقط برای پوشش اموال است بدرد نمی خورد.» بنابراین برنامه بیمه ای خود را بررسی کنید.


 
کارت اعتباری شما کافی است

 نکات بسیار مهم درباره بیمه سفر که بهتر است بدانید!

پوشش های کارت اعتباریتان را نیز بررسی کنید. پرکینز – بخش حمایت از حقوق مصرف کنندگان آمریکا- می گوید: در سفر چندین کارت اعتباری همراه خود داشته باشید تا هزینه کل سفرتان را با کارت بپردازید. برای مثال گرین کارت آمریکا، همه جا به جایی ها را تحت پوشش قرار می دهد نه فقط هزینه کاهش بها را؛ حتی تا 1250 دلار برای بار همراهی که هیچ هزینه اضافی نداشته باشد، در نظر گرفته شده است. بسیاری از مسترکارتها و کارتهای ویزا هم ، با توجه به بانک صادر کننده مزایای مشابهی دارند.»


 
پرینت را خوب بخوانید

 نکات بسیار مهم درباره بیمه سفر که بهتر است بدانید!

همیشه گفته می شود، پرینت را خوب بخوانید!!  دراین صورت بعید است که شما مجبور به استفاده از سیاست بیمه مسافرتی تان شوید، شما چیزی شکفت انگیز نمی خواهید. مثلا، بسته به سیاست، اگر بیمه شما سوالی در مورد طوفان نکرده باشد، ان را شامل نمی شود. وقت بگذارید و جزئیات سیاست را بخوانید و با اسناد و مدارکی که امضا می کنید آشنا شوید. به محدودیتهای پوشش بیمه ای خود توجه داشته باشید.
بسیاری از برنامه های سفر، مربوط به یک بررسی دوره ای است، در زمانی محدود شما می توانید سیاست خود را پیدا کنید و ان را تنظیم نمایید.


 
بیمه لغو سفر فقط دلایل گزینش شده را تحت پوشش قرار می دهد

 نکات بسیار مهم درباره بیمه سفر که بهتر است بدانید!

بیمه لغو سفر یک گزینه پوششی خوب برای زمانی است که شما مقدار قابل توجهی پول پرداخت کرده اید، و به راحتی قادر نیستید پولی را که از دست رفته را دوباره جذب کنید. اگر همه چیز خوب پیش نمی رود، حداقل می توانید پول غیرقابل استرداد را بدست آورید، پیش پرداخت هزینه های سفر به شما برمی گردد. مهم است که توجه داشته باشید که شما فقط از سیاست لغو سفر  می توانید استفاده کنید اگر برنامه سفر به دلایل بسیار خاص لغو شده است.
خود را در برابر هر گونه دلیل قابل تصوری با نوع سیاست مربوط به ان محافظت کنید. انتخاب سیاست لغو بنا به هر دلیلی ، به شما بستگی دارد و انتخاب شما می تواند باشد.


 
شما تحت پوشش برنامه رایج بهداشتی می باشید

 نکات بسیار مهم درباره بیمه سفر که بهتر است بدانید!


سیاست بیمه سلامتی خود را چک کنید تا ببینید که آیا شما تحت پوشش مراقبتهای بهداشتی در یک کشور خارجی قرار خواهید گرفت یا نه. برخی از برنامه ها  افراد را در خارج از کشور تحت پوشش کامل قرار می دهند. و بعضی دیگر هم، مانند خدمات درمانی، پوشش درمانی زیادی در خارج از کشور ندارند. اگر شما فاقد پوشش کافی پزشکی در خارج از کشور هستید، یک سیاست پوششی بیمه سفر اولیه یا ثانویه را در نظر داشته باشید. سیاست اولیه بیماریها و یا تصادف را تحت پوشش قرار می دهد، در حالیکه، برنامه ثانویه، یک نسخه پشتیبان از برنامه بیمه سلامتی است که محدوده خارج از کشو را هم تحت پوشش قرار می دهد.


 
طرح تخلیه ایده خوبی می باشد

نکات بسیار مهم درباره بیمه سفر که بهتر است بدانید!


برخی از طرح های بیمه، طرح تخلیه هستند، یعنی، در صورتی که شما نیاز به مراقبت پزشکی داشته باشید، بیمه ارائه دهنده، هزینه های بیمارستانی را پرداخت خواهد کرد.  اگر شما از یک بیماری جدی یا حادثه ای در خارج از کشور رنج می برید، گراقیمت ترین جزئ مربوط به تخلیه خواهد بود. بسته به جایی که هستید، می تواند صدها یا هزاران دلار هزینه انتقال شما به بیمارستان و یا کشور خود را برای درمان اورژانس بپردازد. طرح تخلیه همه این هزینه ها را تحت پوشش قرار می دهد.


دو چیز وجود دارد که لازم است شما بدانید. نخست: سیاستهای تخلیه فقط هزینه های انتقال به بیمارستان را می پردازد نه هزینه های درمان پزشکی را. دوم : شما بیمارستانتان را نمی توانید انتخاب کنید، او شما را به یک بیمارستانی که ترجیح می دهد منتقل می سازد، نگران چیزهای دیگر نباشید. مثل همیشه، پرینت را خوب بخوانید.


 
آژانسهای جمع اوری کننده می توانند در خرید به شما کمک کنند

 نکات بسیار مهم درباره بیمه سفر که بهتر است بدانید!

یک راه ساده برای مقایسه برنامه ها هنگام خرید بیمه این است که از یک آژانس آنلاین استفاده کنید که کارهای جمع آوری را انجام می دهد. در چنین سایتهایی، شما جزئیات سفر خود را وارد می کنیدو لیستی از نتایج سیاستهای پشنهاد شده در یافت مینمایید.
سایتهای جمع آوری کننده کمی بزرگتر از سایتهای بزرگ هستند. البته این نوع از سایتها  از یک فروشگاه تک مرحله ای کمتر هستند، انها ارزش یک جستجو را دارند.


روش های و خوراکی هایی برای سحر خیز شدن

برای خیلی از افراد پیش آمده که با وجود استراحت کامل شبانه، باز هم در هنگام صبح هنگام دچار احساس خواب آلودگی می شوند و نوشیدن قهوه را برای رفع این حالت انتخاب می کنند و این در حالی است که نمی دانند قهوه شاید این وضعیت را بدتر کند بخصوص اگر همراه با شیرین کننده های مصنوعی استفاده شود

روش های و خوراکی هایی برای سحر خیز شدن

سحر خیز شدن

 برای خیلی از افراد پیش آمده که با وجود استراحت کامل شبانه، باز هم در هنگام صبح هنگام دچار احساس خواب آلودگی می شوند و نوشیدن قهوه را برای رفع این حالت انتخاب می کنند و این در حالی است که نمی دانند قهوه شاید این وضعیت را بدتر کند بخصوص اگر همراه با شیرین کننده های مصنوعی استفاده شود.

 به نقل ازpreventionدر واقع انتخاب مواد غذایی نادرست مانند قهوه شیرین فرد را در تمام طول روز بی انرژی خواهد کرد. در عوض برخی از مواد غذایی وجود دارند که خاصیت آنها در شاداب ماندن روزانه بیشتر از قهوه است.

بلغور جو: یک خوراکی مناسب برای مبارزه با خستگی بلغور جو دوسر است. این ماده غذایی حاوی کربوهیدرات های پیچیده و با کیفیت است که در بدن به عنوان گلیکوژن ذخیره شده و به عنوان سوخت برای مغز و ماهیچه ها در طول روز استفاده می شود.به علاوه، بلغور جو شامل مواد مغذی مهم مانند پروتئین، منیزیم، فسفر و ویتامین ب 1 است که به تقویت سطوح انرژی کمک می کند.

سرکه سیب: مخلوط سرکه سیب همراه با آب و عسل نه تنها یک درمان سنتی محسوب می شود و برای حفظ سلامت عمومی بدن مفید است، بلکه اسیدآمینه ها و پتاسیم موجود در این سرکه منجر به رفع خواب آلودگی و خستگی هنگام صبح می گردد.

تخم چیا: حاوی اسیدهای چرب امگا 3 برای تقویت مغز است که می تواند به افزایش هوشیاری هنگام صبح و رفع خستگی شبانه کمک کند. البته مزایای تخم چیا به همینجا محدود نمی شود و مصرف آن منجر به هیدراته ماندن و جذب و هضم سریع تر مواد غذایی و تبدیل غذا به انرژی می گردد.

آب: مصرف آب ساده ترین راه برای کمک به بیدار شدن بهتر هنگام صبح است. حتی کم آبی خفیف در بدن می تواند احساس ناهوشیاری را بیشتر کند. در واقع بسیاری از ما هنگام بیدار شدن از صبح دچار درجاتی از کم آبی بدن هستیم. اگر می‌خواهید از آبی که می ‌نوشید، بیشتر بهره ببرید، کمی لیمو به آب اضافه کنید. این کار به دستگاه گوارش کمک می ‌کند و برخورداری از دستگاه گوارشی قوی، مهم ‌ترین نکته در بالا نگه داشتن سطح انرژی محسوب می‌ شود.

نعناع: سبزی ‌های دارای برگ ‌های سبز تیره از جمله مواد غذایی انرژی ‌بخش محسوب می ‌شوند و در دسترس قرار دارند. این سبزی ‌ها سرشار از ویتامین ‌ها، مواد معدنی و آنتی ‌اکسیدان‌ ها هستند. اگر زمانی برای تهیه یک ظرف بزرگ سالاد ندارید، چند سبزی را با مخلوط ‌کن هم بزنید یا آب بگیرید و آن را بنوشید.

تخم مرغ: شما می ‌توانید انرژی مورد نیاز برای بدن و مغز را از طریق یک صبحانه کامل به دست آورید؛ صبحانه ‌ای که در آن پروتئین و چربی وجود داشته باشد؛ زیرا پروتئین و چربی برای تامین انرژی بدن ضروری هستند. تخم مرغ در این میان گزینه مناسبی است و اگر می ‌خواهید مدت طولانی ‌تری انرژی داشته باشید، کمی هم کربوهیدرات به صبحانه خود اضافه کنید و از مصرف مواد غذایی شیرین و فرآوری شده در وعده صبحانه بپرهیزید.